понедељак, 17. новембар 2014.

Decleor Aromessence White Brightening serum

     Ja ne kupujem kozmetiku kada mi je potrebna već onda kada uspem da naplatim neki od honorarnih poslova. Tako sam i pre par meseci uspela da nabavim celu liniju Decleor Aromessence White, ali sam tek od skoro počela da koristim serum i noćnu kremu.
    Serum (15ml) je namenjen za ujednačavanje tena, kao i za eliminaciju tamnih fleka na koži. Njegov sastav govori u prilog tvrdnji proizvođača da ima blagotvorno dejstvo, a među sastojcima su najvažniji: eterično ulje i vosak bagrema (vitamini C, A, B1 i B6 i minerali: magnezijum, fosfor, gvožđe, cink, kalijum, natrijum i kalcijum), peršun (vitamini C, A, B1, B2 i B6, eterična ulja, mineralne materije i flavonski glikozidi), ulje od kore limuna (vitamini C i E) i ulje kamilice (azulen/umirujuće dejstvo).
     Serum se nanosi na kožu lica pre odgovarajuće kreme. Pošto trenutno koristim Dermolab dnevnu kremu, ja serum upotrebljavam samo za noćnu negu pre Decleor noćne kreme. Iako sam u početku imala utisak da će se uljani sastav seruma na koži pretvoriti u masnoću koju je nemoguće ukloniti, brzo sam se uverila da nije tako. Istina je da se serum malo teže upija, ali uz samo malo masaže sve se brzo sredi, a kada se doda i krema, koža prosto sija. 
    Ne znam hoće li u dogledno vreme biti efekta kada su u pitanju fleke, ali jedno sam sigurna - sa serumom (i sa kremom) koža izgleda zaista blistavo. 
    Još samo da dodam da je serum bez parabena.
    PS. Za one koje nisu u prilici da nabave ovaj serum evo i recepta za masku koja ima slično, mada blaže dejstvo - dobro izmešati kašiku bagremovog meda i sok od pola limuna, a zatim smesu naneti na kožu. Posle pola sata masku isprati hladnom vodom, a potom naneti kremu (najbolje je ako se postupak ponavlja svako drugo veče i to bar mesec dana).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...