среда, 12. новембар 2014.

Lotto Power shower gel&shampoo

   Iako je ovaj Lotto gel (400ml) namenjen muškoj populaciji moram da priznam da je cena od 167 dinara uz kupon iz Lilly Magazina bila toliko primamljujuća da sam prosto morala da ga kupim.
   Gel sam probala samo jednom i to prilikom tuširanja (pranje kose sa njim sam smatrala rizičnim), a bila mi je potrebna samo mala količina da bih se osvežila. Ipak, iako je miris prijatan, a u sadržaju gela se nalazi i limonene -  glavna komponenta ulja izdvojenog iz kore južnog voća koje je dobar čistač kože, meni to nije dovoljno, tako da ću ovaj proizvod pokloniti sestrićima. Uostalom, gel je i namenjen muškarcima.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...