уторак, 25. новембар 2014.

Essence I love Style liquid eyeliner

     Essence I love Style - tečni ajlajner (3,5ml) je jedan od Grazia poklona koji sam dobila pri kupovini časopisa. Radi se o proizvodu intenzivno crne boje koji (nažalost?) nije vodootporan. 
     


     Četkica ajlajnera je dovoljno  precizna da se nanese tanka linija. Ipak, po nanošenju se mora malo mirovati (treba izvesno vreme za sušenje boje). Takođe, ja sam prilikom nanošenja osećala blago peckanje na kapcima,a ono se nastavilo i kasnije.
    Kao zaključak mogu samo da kažem da nikada ne bih kupila ovaj ajlajner, ali...poklonu se u oči ne zagleda i ja ću ga ponekad (tj.retko, u izuzetnim prilikama) upotrebljavati. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...