четвртак, 14. август 2014.

QVS Eye Treatment Gel Mask

     Moji česti problemi sa sinusima su me naterali da probam i medicinske, kao i alternativne metode za izlečenje. Tako sam i kupila QVS gel masku i mogu da kažem da mi je ona  pomogla da se izborim sa zdravstvenim problemima. Naravno, koristila sam je toplu (maska se drži u vreloj vodi oko 5 minuta, a potom se stavi na lice) - kao takva, može da bude od pomoći kod upale sinusa, kijavice, zapušenog nosa, alergijskih reakcija....
     Međutim, QVS maska može da se koristi i za ulepšavanje. U tom slučaju mora se staviti hladna (maska se prethodno drži u frižideru oko 1 sat ili u zamrzivaču desetak minuta) da bi delovala na  smirivanje oteklih očiju (kod mene, oteklih podočnjaka). 
      Ukoliko osoba koja koristi masku ima osetljivu kožu onda se između maske i kože mora staviti gaza ili kako sam ja radila - kesice zelenog čaja.
      Masku sam kupila u Rodi, a cena je bila oko 450 dinara. Za takvo praktično pomoćno sredstvo, to je zaista povoljno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...