понедељак, 11. август 2014.

Decleor Excellence De L'Age -krema za predeo oko očiju i usana

     Na jednoj od akcija u Jasminu, dobila sam kao poklon Decleor kremu za predeo oko očiju i usana. U pitanju je preparat za negu zrele (starije) kože koji se inače može kupiti po redovnoj ceni od 7.690 dinara
      Krema kombinuje inovativnu "lipofiling" tehnologiju  koja vraća volumen koži   sa tehnologijom "patch effect" koja koriguje bore i poboljšava čvrstinu i prirodne funkcije kože. Rezultati su korekcija pigmentacije (tamni kolutovi ispod očiju), kao i smanjenje nadutosti - hidratacija, ishrana kože, kao i njeno "oživljavanje" se podrazumevaju.
     Krema je guste teksture, ali se lako razmazuje i upija.Ja sam je  skoro potrošila i mogu da se pohvalim njenim delovanjem. Na stranu to što su mi bore umanjene, a koža dovoljno hidrirana, za mene je najvažnije da više nema nadutosti oko očiju, a to mi mnogo znači.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...