понедељак, 25. август 2014.

Buteri za telo

    Dok mleka i losioni za telo sadrže veliki procenat vode, buteri za telo su mešavina biljnih ulja, biljnih butera i etarskih ulja i ne sadrže vodu (ili je sadrže u veoma malim količinama). Ukratko - oni su koncentrat koji je potrebno naneti u manjoj količini, a koža posle njih je meka, glatka i nahranjena. Gusta tekstura butera obezbeđuje koži ishranu i hidrataciju i štiti je  od negativnih uticaja sredine. Takođe, njihovom upotrebom uklanja se i osećaj zategnutosti, što je posebno važno kada je suva koža u pitanju.
     Ja sam do sada koristila bezbroj preparata za negu tela - od losiona, mleka i krema do butera i mogu da kažem da mi najviše odgovaraju buteri jer zaista efikasno deluju na moju suvu kožu. Posebno sam zadovoljna I love... buterima za telo. Trenutno koristim njihov Mango&Papaya nourishing body butter i za njega imam samo reči hvale - sastojci kao što su kokosovo ulje i šea buter, kao i pantenol, ostavljaju kožu mekom i negovanom, a prijatni voćni miris ostaje dugo na koži. Šta više poželeti.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...