среда, 13. август 2014.

Moja verzija Sasi vode

      Posle mnogo priča o Sasi vodi i ja sam je isprobala i....razočarala se, ali ... već sam pisala o tome. Naime, uz pomoć ove vode uspela sam samo da izbacim višak tečnosti iz tela - skinula sam 2 kg i na tome sam se zadržala i pored toga što sam je koristila dve nedelje.
      Pošto volim da eksperimentišem odlučila sam da napravim moju verziju i....uzela sam 1,5 l vode, 1 grejpfrut (bez kore, isečen na kockice), 1 krastavac (bez kore, isečen na kockice), malo narendanog đumbira i malo sušene mente. Najvažniji sastojak je grejpfrut koji u 100gr ima samo 32 kalorije, a bogat je vitaminom C, ugljenim hidratima i vlaknima koja su važna za ubrzavanje metabolizma. U njemu, takođe, ima i kalcijuma, fosfora, magnezijuma, kalijuma, folne kiseline i vitamina A.
     Što se tiče izbacivanja tečnosti iz organizma, nije je bilo kao kod originalne Sasi vode, ali je zato moj apetit bio toliko umanjen da su kilogrami počeli da nestaju. Istina, ne radi se ni o kakvom čudu jer je u pitanju gubitak od samo 1kg nedeljno. 
    Iz ishrane sam jedino izbacila šećer i slatkiše, ali sam zato  (naveliko) uzimala masnu hranu (od koje mi najviše godi lepa slaninica). 
     Moram da spomenem i nešto što je od značaja, bar meni. Pošto kilogrami nestaju polako, nema opasnosti od velikog opuštanja kože.
   

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...