уторак, 5. август 2014.

Bioten BodyShape

     




      Iako više volim Biotenov gel protiv celulita sa zagrevajućim efektom, nisam uspela da ga nađem, pa sam se odlučila za drugi preparat istog brenda - anticelulit kremu BodyShape.


     Ova krema sadrži kombinaciju aktivnih sastojaka koji pomažu u borbi protiv celulita, a pri tome ima i blagi efekat zatezanja kože. U njoj se nalazi specifični kompleks bioaktivnih sastojaka Lipofirm koji obnavlja kolagen u strukturi kože i povećava i reguliše mikrocirkulaciju (liposuktivna aktivnost je stimulisana, čime se smanjuje masno tkivo, dok koža postaje čvršća), kao i ekstrakt zelene kafe koji predstavlja jak antioksidant zbog prisustva kofeina, poznatog po svojim drenažnim svojstvima, pa se na taj način tkivo oslobađa od toksina, a celulit se smanjuje.


     Proizvođač tvrdi da nakon nedelju dana koža postaje elastična i glatka, dok se nakon 4 nedelje gubi do 3cm u predelu butina. 


     Krema je guste teksture, ali se lako razmazuje. Ja sam počela da je koristim pre par dana i mogu da kažem da mi je koža postala glatka, a  hoće li stvarno nestati i centimetri - ostaje da se vidi.

















URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...