уторак, 5. август 2014.

Nivea Cellular Anti Age - krema za područje oko očiju

     Iako nisam neki ljubitelj Nivea krema, odlučila sam se za ovaj proizvod jer u tom momentu nisam imala mnogo para u novčaniku, ali...nisam se pokajala jer je u pitanju preparat čiji kvalitet odgovara reklami.
     Krema je napravljena specijalno za osetljivo područje oko očiju. Tekstura joj je lagana i pored bogatog sastava u kome ima hijaluronske kiseline (efikasne u borbi protiv starenja kože), ekstrakta magnolije (za učvršćivanje kože i njenu elastičnost) i kreatina (obezbeđivanje vlage i mekoće kože). 
      Ovi sastojci trenutno umanjuju bore, hidriraju kožu i daju joj elastičnost, kao i svežinu. Krema ima  još jednu osobinu koja se ne spominje u reklami - umanjuje podočnjake već pri prvom nanošenju. Istina, ne radi se o trajnom efektu, ali je meni bilo dovoljno da moje "kesice" nisu uočljive kao što je uobičajeno.
     Takođe, i pored toga što se moja koža nije podmladila, za ovu kremu imam samo reči hvale. Uostalom, bez obzira o kojoj se kremi radi, tek posle šest meseci može da se govori o njenim pravim efektima.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...