субота, 16. август 2014.

Dr Sebagh Supreme Maintenance Youth Serum

     Kada sam pre par večeri videla na TV-u prilog o Žan Luj Sebagu, prisetila sam se njegovog Supreme Maintenance Youth Serum-a koji sam pre par godina kupila da se častim zbog završetka master studija. To je i razlog što danas pišem o njemu.
     Dr Žan Luj Sebag, francuski estetski hirurg, poznat je po svojim slavnim pacijentima, a među njima su Madona, Kejt Mos, Sindi Kraford... Iako važi za „kralja botoksa“ on se posvećuje i kreiranju posebne kozmetike koja usporava starenje. Njegov moto je „Uzmite najefektniji aktivni sastojak koji je poslednja reč tehnologije i dokazano deluje a zatim ga primenite u visokoj koncentraciji za ciljane rezultate“.
     Kod nas, proizvodi ovog čuvenog doktora prodaju se u parfimeriji Metropoliten u Beogradu, a mogu se naručiti i preko sajta www.Metropoliten.rs.
        Youth Serum je poznat po činjenici da u svom sastavu ima 95% aktivnih sastojaka koji pomažu da se poboljša stanje kože uz postizanje njenog prirodnog sjaja i mekoće, a deluje i na smanjivanje pojave bora. Ovaj serum mladosti u sebi sadrži: rezervatol („molekul mladosti“ koji poboljšava i štiti ćelije kože), mineralni kompleks-magnezijum, cink i bakar (koji koži daju energiju), hijaluronsku kiselinu (sposobnu da zadrži vlagu u koži), soligen (koji hidrira, hladi i osvežava kožu), EPF (film za zaštitu kože od zagađenja i spoljnih agresora kao što su hemikalije i UV zraci), DMI (za poboljšavanje prodiranja aktivnih sastojaka u epiderm), antarktisin (koji deluje protiv bora), ekstrakt semena biljke Hibiscus Abelmoschus  (koji poboljšava proces obnavljanja kože) i ekstrakt semena grožđa (antioksidans).
   Mora se spomenuti da serum ne sadrži parabene, silikone i veštačke boje što ga preporučuje i za osetljivu kožu.
     Serum je lagane teksture, lako se razmazuje i brzo upija. Iako se koristi dva puta dnevno, pre odgovarajuće kreme, pakovanje od 60ml je dovoljno za tri meseca upotrebe (bar je moje iskustvo takvo). 
    I pored toga što nisam koristila druge Sebagove kreme, ja sam sa njegovim Youth serumom uspela da poboljšam kvalitet kože koja je posle njega zaista izgledala podmlađeno, elastičnije  i blistavije. Što se tiče zategnutosti, efekat je bio osrednji, ali bez obzira na to, da sam opet u prilici da ga kupim, ja bih to učinila (trenutno me sprečava cena od 33.000 dinara).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...