четвртак, 21. август 2014.

Le Petit Marseillais krema za telo

   Čim je stigao na naše tržište brend Le Petit Marseillais ja sam krenula sa probom njegovih proizvoda. Do sada sam koristila regenerator za kosu i gel za tuširanje, a sada je na red došla krema za negu tela.


   Prvo moram da kažem nešto o sastavu kreme, jer ona sadrži svakako vredne sastojke, od kojih su najvažniji:
-šea buter koji leči, štiti i smiruje kožu, stimuliše i aktivira njene ćelije, a utiče i na regeneraciju i time podmlađuje kožu,
-bademovo ulje koje smiruje upale, ekceme i psorijazu  i preporučuje se za negu suve i osetljive kože,
-arganovo ulje - poznati antioksidans koji sadrži vitamine C i E i uz pomoć njih, kao i uz obilje masnih kiselina, čini kožu lepšom i zdravijom.
    Krema ima gušću teksturu od uobičajenih krema za telo, ali se lako razmazuje i brzo upija. Koža je posle nje dovoljno nahranjena, hidrirana i meka. Miris je blag i mene najviše potseća na badem. Možda je proizvođač trebao dodati i malo nekog esencijalnog ulja kako bi miris bio privlačniji i kako bi moj ukus bio zadovoljen, ali...šta da se radi.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...