четвртак, 3. децембар 2015.

S-he olovka za obrve 003

Moje obrve su davno uništene preteranim čupkanjem i sada moram da ih "crtam" da bi bile vidne.
Konačno sam rešila da izbacim iz upotrebe staru olovku za obrve jer je previše tamna za moju plavu kosu. Pošto sam bila u velikoj kupovini u DM-u odlučila sam da nabavim svetliju olovku, a izbor je pao na proizvod brenda S-he  (akcijska cena 194 dinara).
U pitanju je olovka (br.003) svetlo braon boje koja je malo tvrđa od olovaka koje sam do sada koristila, ali baš zbog toga ona i daje jasnije linije i ne razmazuje se (precizna je, tako da je i rizik od mogućih grešaka manji). Uz to, sa njom moje obrve izgledaju prirodnije i lepše.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...