среда, 2. децембар 2015.

Balea Color&Care lak za kosu

Moram da priznam da nisam neki veliki ljubitelj laka za kosu i stvarno ga retko upotrebljavam, ali sam prosto morala da iskoristim akcijsku cenu u DM-u (300ml, 225 dinara) i da ga kupim.
U pitanju je proizvod koji, kako Balea obećava, ima nekoliko funkcija: štiti kosu od štetnog UV zračenja, toplote i isušivanja, hidrira je i daje intenzivni sjaj.
Moram da spomenem da se u sadržaju laka nalazi i pantenol koji, kao što je poznato, pomaže u tretmanu oštećene kose i daje joj zdrav sjaj.
Lak sam upotrebljavala nekoliko puta i to pri vlažnim vremenskim uslovima, čisto da ga isprobam, a moji utisci su sledeći:
-i pored znatne količine laka kosa se ne lepi, 
-frizura je prirodna i fleksibilna,
-sjaj kose je zaista intenzivan,
-iako Balea tvrdi da dejstvo laka traje 24h to, nažalost, nije tačno jer se, bar meni, frizura držala nekih desetak sati,
-prilikom nanošenja (koje je lako zbog jakog mikro-spreja) oseća se snažan cvetni parfem koji se posle par minuta gubi.

U stvari, lak je kao stvoren za prirodnu lepršavu frizuru, ali u slučaju da vam je potrebna nešto čvršća varijanta morate potražiti drugi proizvod.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...