субота, 12. децембар 2015.

AlfaParf Il Salone maska za suvu i oštećenu kosu

Posle mnogo godina i mnogo promena boje (od crne do platinasto plave) nije nimalo čudno što moja kosa pokazuje dosta znakova oštećenja. Zbog toga se trudim da kad god čujem za neki novi preparat, ja ga kupim, čisto da proverim kako deluje i naravno - koliko može da učini dobra za moju kosu.
Maska Il Salone za suvu i oštećenu kosu (250ml, Lilly, akcijska cena 485 dinara) predstavlja novitet koji sam poželela da isprobam. Sastav maske mi je bio posebno zanimljiv zbog glavnih sastojaka koje čine: mlečni proteini (obnavljanje i hidriranje suvih i oštećenih vlasi), pšenični proteini (popravka oštećenja u strukturi kose) i ceramidi (popunjavanje praznina u spoljašnjosti dlake i oporavljanje izlomljene kose), a delovanje....
Do sada sam masku isprobala samo jednom, ali i na osnovu toga mogu da donesem svoj sud o ovom preparatu karakteristične guste teksture i neutralnog mirisa. 
Maska se u minimalnoj količini (veličine oraha) nanosi na kosu posle pranja šamponom. Vreme delovanja je od tri do pet minuta (ja sam ga produžila na deset), a posle spiranja....kosa je meka i lako se rasčešljava. Uz to, nakon sušenja nije mi trebalo dodatno feniranje jer je kosa bila dovoljno uredna da je izgledalo kao da sam namerno htela da napravim neobaveznu frizuru.
Pošto smatram da je maska previše jaka za stalnu upotrebu, koristiću je posle svakog trećeg pranja kose i nadam se da će rezultati biti sve bolji i bolji....

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...