понедељак, 28. децембар 2015.

Green Pharmacy - krema za ruke i nokte sa arganovim uljem

Zimsko vreme i hladni dani zahtevaju intenzivniju negu ruku. Zbog toga sam i kupila kremu za ruke i nokte sa arganovim uljem jer sam smatrala da je dovoljno jaka da ne samo zaštiti kožu, već je i nahrani.
Green Pharmacy krema (DM, 100 ml, akcijska cena 101 dinar) predstavlja spoj arganovog ulja (ishrana i regeneracija kože), alantoina (protivupalno dejstvo,omekšavanje kože), keratina (jačanje osetljivih, lako lomljivih noktiju), glicerina (hidratacija), vitamina B (regeneracija kože) i biljnog multivitaminskog kompleksa (ishrana kože). 
Po proizvođaču, ova krema štiti kožu ruku od spoljnih uticaja, omekšava je i hidrira, a pri tome pozitivno deluje na nokte tako što sprečava njihovo raslojavanje.
Tekstura kreme je gusta, ali se i pored toga lako razmazuje i brzo upija. Ipak, pošto je koža na mojim rukama prilično suva (posebno sada zbog hladnog vremena) ja i pored čestog nanošenja kreme nisam osetila neko veliko poboljšanje. To naravno ne znači da se pri toplijim vremenskim uslovima krema neće pokazati kao savršena.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...