субота, 26. децембар 2015.

Alverde Anti-Aging - noćna vitaminska krema sa Q10 i goji bobicama

Alverde je prirodna kozmetika koja sadrži organske sastojke i proizvodi se bez štetnih dodataka, a može se kupiti u DM-u.
Ja do sada nisam upotrebljavala ništa od ovog brenda tako da sam iskoristila akcijske cene i kupila noćnu vitaminsku kremu sa Q10 i goji bobicama (DM, 50ml, 284 dinara).
Krema je namenjena za noćnu negu kože kojoj je potreban dodatni potsticaj protiv slobodnih radikala - najvažnijih uzročnika prevremenog starenja.
Ako pogledamo sastav kreme onda možemo reći da ona ima dobre predispozicije za pružanje neophodne pomoći koži - među sastojcima se izdvajaju goji bobice (antioksidant prepun vitamina i minerala /C, beta-karoten, magnezijum, bakar, cink...), koenzim Q10 (antioksidant koji oživljava kožu), Olea Europaea Fruit Oil (omekšavanje i hidriranje kože), glicerin (hidrirajuća uloga), Squalane (za postizanje glatke kože), Simmondsia Chinensis Seed Oil (poboljšavanje elastičnosti kože), Myristyl Myristate (glačanje kože), šea buter (ublažavanje iritacija), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (ublažavanje upalnih procesa na koži), Punica Granatum Fruit Extract (pomoć pri regeneraciji kože) i AHA kiseline/Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid (sa hidrirajućim svojstvom, kao i sa ulogom u glačanju kože).
S obzirom na cenu kreme moram da priznam da nisam očekivala neke naročite efekte. Ipak, kada sam prilikom par upotreba prvo osećala blago peckanje na koži, a potom i toplotu, počela sam da verujem da tu ima i nečeg delotvornog. 
Kremu koristim mesec dana i iako nema nekih vidljivih znakova za umanjenje bora moja koža ujutru izgleda zdravo, sveže i odmorno, bez obzira koliko sam spavala tokom noći, a uz to ima i prirodni sjaj.
Jedinu zamerku imam na teksturu koja je toliko gusta da mi treba snage da istisnem kremu iz tube.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...