недеља, 13. децембар 2015.

DURU sapuni


Kad god mogu odlučujem se za proizvode koji u sebi imaju prirodne sastojke. Zbog toga sam i odabrala DURU sapune (90gr, Lilly, akcijska cena 59 dinara) koji imaju biljnu osnovu.



Postoji nekoliko vrsta sa različitim sastojcima, ali meni su se najviše svideli sapuni sa maslinovim uljem i šumskim bobicama - prvi zbog blagotvornog dejstva ulja koje hrani i štiti kožu, a drugi zbog prijatnog mirisa.
Osnovu sapuna čini palmino ulje (bogato vitaminima A, E, D i K) koje ima ulogu hidratacije kože.
Ja sam kupila sapune za pranje ruku, ali sam ih par puta upotrebila i za telo u nedostatku nečeg drugog što inače koristim i mogu da kažem da nema neke velike razlike u odnosu na skuplje proizvode. Koža je posle pranja bila hidrirana i meka. Naravno, to nije dovoljno da se izbegne upotreba dalje nege i za ruke, kao i za telo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...