уторак, 22. децембар 2015.

IL SALONE Milano Intense Professional Color Cream 8.3 Medium Golden Blonde

Il Salone Milano je nova boja za kosu. Privukla me je što u svom sadržaju nema parabena, parafina i etil alkohola, a pre nego što kažem par reči o efektima njene upotrebe moram da spomenem šta se sve nalazi u jednom pakovanju boje.





1.Preparat za negu pre bojenja kose (15ml)






2.Krema za bojenje (48ml)












3.Losion - razvijač boje (70ml)











4.Završni tretman (20ml)







Bez obzira na dobijenu nijansu kojom nisam baš zadovoljna, dopada mi se što ne postoje nikakve propratne (neprijatne) pojave (na primer - iritacije kože glave). Takođe, posle bojenja kosa izgleda zdravo i ima prirodni sjaj.
Što se tiče nijanse koju sam dobila, želim prvo da napomenem da sam prethodno imala svetlu podlogu i trebalo je da uspem u dobijanju zlatnog tona, ali....od njega nema mnogo traga. Čak mogu da primetim da postoji malo primese rozikastog, što mi se ne sviđa, ali....pošto imam još jedno pakovanje boje ponovo ću probati da "pozlatim" kosu. Naravno, ako i sledeći put ne postignem ono što želim - kupiću nešto drugo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...