четвртак, 31. јул 2014.

Dermolab Hydra focus antirughe - dnevna krema protiv bora sa SPF 10

     Zahvaljujući ljubaznim prodavačicama iz Jasminove parfimerije u Valjevu, pri kupovini Dermolabovog gela za negu kože oko očiju, dobila sam i nekoliko testera hidratantne dnevne kreme protiv bora koja dubinski hrani i hidrira kožu.
     U pitanju je krema sa SPF 10 koji nije visok za letnje sunce, ali za mene je sasvim dovoljan (maksimalno se trudim da sve poslove obavim u ranim jutarnjim časovima). Zbog delovanja Nano Vektora hijaluronske kiseline, ekstrakta hematita i vitamina E koža posle višemesečne upotrebe postaje čvršća i blistavija - u stvari, koža izgleda podmlađeno. 
     
     Ja sam kremu (tj.testere) koristila desetak dana, tako da ne mogu da kažem da li je koža zaista podmlađena posle duže upotrebe. Ipak, jedno je sigurno - krema ne izaziva alergijske reakcije (dermatološki je ispitana), a moja kože je posle nje bila osvežena.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...