уторак, 22. јул 2014.

Dermolab eye and lip contour filler effect

     Dermolab proizvodi za negu kože pripadaju Deborah grupi, nama već poznatoj po dekorativnoj kozmetici. Ipak, nisu nešto mnogo reklamirani tako da se i ne zna mnogo o njima.
     Pošto sam bila pri kraju korišćenja Decleor kreme za predeo oko očiju, poželela sam nešto novo, pa sam odabrala  Dermolabov gel za negu kože u predelu kontura očiju i usana. Ono što me je posebno privuklo je činjenica da gel ima efekat popunjavanja bora. Naime, ovaj kozmetički filer čini da bore bude ublažene skoro u trenutku nanošenja. 
     Iako mu je tekstura bogata, gel se lako razmazuje i upija prilično brzo.  Testiran je dermatološki i oftamološki, tako da nema bojazni od neželjenih efekata. 
     Dubinski hidrirajući gel formulisan je da se suprotstavi borama u predelu očiju, kao i u predelu usana. Zahvaljujući Nano Vektoru hijaluronske kiseline koža izgleda izglačano. Za to vreme Radiola kompleks umanjuje vidljivost tamnih podočnjaka, kao i njihovu otečenost. 
     Pre par dana sam počela da koristim gel i iako ne mogu da tvrdim da će on u dogledno vreme izbrisati moje bore oko očiju i usana, dovoljno mi je što su one posle njegovog nanošenja, vidno ublažene. A to, priznaćete, nije bezznačajno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...