понедељак, 7. јул 2014.

LIERAC Coherence L.IR

     Proizvodi francuskog brenda Lierac  ne mogu se naći u Šapcu, ali sam ja, uz posredstvo Ljube iz apoteke Flos, uspela da nabavim kremu Coherence L.IR (oko 9.000 dinara). Radi se o kremi koja je inspirisana laserskom tehnologijom za lifting lica. Glavni sastojak je poludragi kamen turmalin (1%) koji emituje infracrvenu svetlost - on pojačava mikrocirkulaciju i povećava temperaturu u dermisu, bez neprijatnog crvenila. U kremi se nalazi i 4% vektora ACS tipa III koji potstiče sintezu kolagena u dubljim slojevima kože, kao i 1% ekstrakta semenki šipka koji ima antioksidativno delovanje, 5% hranljivog hidratantnog botaničkog kompleksa i šea buter sa botaničkim glicerinom. 
     Krema se koristi za celodnevnu negu i kako proizvođač tvrdi, pomaže da se preoblikuje lice, kao i da se umanje postojeće bore. Pakovanje od 50ml je dovoljno za dva meseca upotrebe. Krema ima bogatu teksturu i prijatan miris i lako se razmazuje.
     Ja sam kremu potrošila pre nekoliko meseci i mogu da kažem da predstavlja dobru investiciju. Mada bi bilo preterano tvrditi da se postiže efekat pravog liftinga, posle nje, koža mi je postala malo zategnutija, ten ujednačeniji, a bore manje vidljive. Malo li je?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...