понедељак, 28. јул 2014.

Bourjois Healthy Mix korektor


     Korektori su preparati koji se nanose pre podloge kako bi se popravila boja kože i prikrile nepravilnosti - dobri su za toniranje crvenila i "oživljavanje" prirodne boje kože, kao i za prikrivanje podočnjaka. Tekstura im je gusta, sa više pigmenta od tečnih pudera, a mogu biti u vidu kreme, stika ili gela.
     Što se tiče izbora nijanse, potrebno je birati boju koja je najsličnija prirodnoj boji kože. Ovo je najviše od značaja kada je prikrivanje podočnjaka u pitanju jer se lako može dogoditi da se zbog presvetlog korektora dobije "rakun" efekat.
     Ja sam do sada koristila korektore raznih brendova. Trenutno mi je aktuelan Bourjois Healthy Mix (979 dinara) - tečni korektor na bazi ekstrakta kajsije, maline i dinje. On predstavlja voćnu terapiju koja prikriva znakove umora - njegovi sastojci stimulišu mikrocirkulaciju i daju koži dodatnu hidrataciju i blistavost.       
     Formula korektora je hidratantna i ne sadrži ulje, a ono što je po meni najvažnije je da sastojci sprečavaju da se korektor nakupi u borama i istakne ih. 
     Ja sam odabrala nijansu 51 eclat clair jer je ona najsličnija boji mog tena, tako da mogu sada, u toku leta, da sa samo malo korektora ostvarim i efekat pudera i izgledam lepše.
 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...