четвртак, 24. јул 2014.

Decleor Life radiance - Energising vitamin cure

     Često mi se dešava da se iznerviram zbog umornog izgleda kože i onda navalim na kojekakve maske.Ipak, uspela sam da pronađem preparat  koji može da za kratko vreme (desetak dana) oporavi kožu i vrati joj zdrav sjaj i vitalnost. 
     Po preporuci jedne drugarice kupila sam Energising vitamin cure iz Decleorove linije Life Radiance (10ml). U pitanju je tretman koji sadrži ulja elemi i saro koja imaju protivupalna svojstva i koja potstiču zaceljivanje oštećene kože, a uz njih se u tretmanu nalaze i vitamin C koji je odgovoran za uklanjanje znakova umora, kao i AHA voćne kiseline koje pomažu da koža ponovo bude glatka i sa poboljšanom teksturom. 
     Iako tokom leta ne bi trebalo koristiti nikakve preparate sa voćnim kiselinama, ja nisam mogla da se uzdržim, pa pošto se tretman koristi pre nanošenja dnevne i noćne kreme, tokom dana sam umesto uobičajene, koristila kremu za sunčanje sa visokim SPF.  Već posle par dana tretman se pokazao delotvornim, tako da mi je koža sada ne samo blistavija, već je i ujednačena, a manje fleke koje sam imala ranije, skoro su u potpunosti nestale.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...