петак, 15. април 2016.

Felce Azzurra Fresco gel - klasika za sva vremena

Ma koliko se pojavljivalo novih preparata za tuširanje, klasika ostaje to što jeste. Kad kažem klasika mislim na Felce Azzurra. Zbog toga sam se i obradovala kada sam za rođendan dobila i kupku Fresco (750ml) koja istina (po mirisu) više odgovara muškarcima, ali...meni se baš takva i dopada.
Glavni sastojak glicerin doprinosi hidrataciji, pri tome vraćajući koži mekoću. 
Mada je u pitanju kupka, ja je upotrebljavam za tuširanje - gelasta tekstura je dovoljno gusta i potrebno mi je samo par kapi da bih dobro oprala kožu i dugo vremena posle toga uživala u prijatnom (i možda za neke prejakom) mirisu. 
Što se tiče moje suve kože, pa... možda bih tokom zime posle tuširanja sa kupkom Felce Azzurra posegnula za nekim preparatom za negu tela, ali sada - tokom toplijih dana - to (bar meni) nije potrebno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...