субота, 2. април 2016.

Aura Explicit hranljivi tretman sa arganovim uljem

Moja želja da kosu učinim (skoro) savršenom prosto me tera da stalno probam neke nove preparate. Jedan od njih je Aura hranljivi tretman sa arganovim uljem (10ml) koji duboko prodire u strukturu vlasi i regeneriše ih. Uz to, on hidrira kosu i čini je zdravom, jakom i blistavom.
Arganovo ulje, osnovni sastojak tretmana, sadrži vitamin E (antioksidant - u tri puta većoj količini nego u maslinovom ulju), sklvalen (za bolju hidrataciju) i Omega 3 i Omega 6 masne kiseline. Ovo ulje služi kao zaštitna barijera koja dozvoljava kosi da zadrži potrebnu vlažnost i ostane meka i svilenkasta.
Drugi važan sastojak je pantenol koji ima ulogu u tretiranju oštećene kose pri čemu joj stimuliše rast i vraća sjaj.
Tretman se koristi tako što se nanese na vlažnu opranu kosu i ostavi na njoj 2 minuta, da bi se potom sprao mlakom vodom.
Ja sam zbog moje oštećene kose produžila vreme delovanja (na 15 minuta), ali....izazvala sam kontraefekat jer mi je kosa posle toga bila toliko mekana i razbarušena da nisam znala šta da radim sa njom. Na sreću, uspela sam da je malo ukrotim sa par kapi Dove makadamija ulja.
Na kraju mogu da zaključim da je tretman pogodan za (moju) oštećenu kosu jer je hrani i oživljava, ali ... mora se znati da samo jedna upotreba ne može učiniti ništa značajno jer je potrebno duže korišćenje (bar mesec dana i to jednom sedmično) da bi došlo do odgovarajućih efekata.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...