четвртак, 21. април 2016.

Alverde Deo Roll-On Minze Bergamotte

Alverde je brend prirodne kozmetike čiji proizvodi ne sadrže sintetičke boje, mirise i konzervanse, a bazirani su na sirovinama iz kontrolisanog biološkog uzgoja. Ja ga volim i često ga koristim. 
Moj najnoviji Alverde proizvod je Deo Roll-on sa mentom i bergamotom (DM, 50ml, 285 dinara) koji će mi (nadam se) doneti pravo osveženje u narednim danima.
Sastojci poput morske soli (za bolju cirkulaciju), glicerina (za hidrataciju), ekstrakta mente (osvežavajuće delovanje), kao i ekstrakta bergamota (okrepljujuće dejstvo) čine da se tokom 24h oseća svežina, čak i u toplim letnjim danima - bar tako tvrdi proizvođač, a ja želim da dodam i par reči, tj. da opišem svoje iskustvo. Pošto je sadržaj potpuno prirodan nema nikakvih iritacija osetljive kože, mada... i pored tvrdnje da zaštita traje 24h ja sam već posle četiri sata počela da osećam miris znoja tako da sam morala da ponovim upotrebu dezodoransa, ali ako se uzme u obzir sastav koji obezbeđuje blago, prirodno delovanje, to je normalna posledica. 
Ipak, bez obzira na sve navedeno osvežavajući miris za mene ima veliku ulogu jer mi pruža osećaj prijatnosti.
Dezodorans ne sadrži aluminijum i alkohol i dermatološki je testiran.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...