четвртак, 14. април 2016.

Balea Professional balzam Beautiful Long za dužu i zahtevnu kosu

Istina je da nemam dužu, ali zato imam zahtevnu kosu i to je jedini razlog što sam odabrala ovaj Balea balzam (200ml) koji bi mogao da je oporavi i ojača. Uz to, balzam sadrži i anti-statički kompleks koji sprečava kosu da se razleti (a mojoj kosi je to itekako potrebno).
Među sastojcima balzama se izdvajaju fito-keratin (za jačanje kose), incha-inchi ulje (za ishranu vlasi), pantenol (umirujuće i hidrirajuće dejstvo), hidrolizovani proteini pšenice i soje (za regeneraciju i omekšavanje kose), Plukenetia Volubilis ulje (zaglađujuće dejstvo), kao i blagi tenzidi koji prijaju temenu glave.
Proizvođač tvrdi da balzam jača oštećenu kosu i štiti je od spoljašnjih uticaja, a ja posle par upotreba mogu da kažem da balzam na prvom mestu ne izaziva nikakve neželjene reakcije (na primer - svrab kože glave), zatim...zaglađuje kosu, hidrira je i čini da ona bude malo urednija. 
Pošto u uputstvu stoji da balzam treba naneti na mokru kosu, ostaviti ga da deluje kratko i zatim sprati, ja sam sama odredila da delovanje traje 5 minuta i rezultati su bili solidni. Možda baš ne onakvi kakve sam očekivala, ali....
PS. Balzam ne sadrži silikone i dermatološki je ispitan.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...