субота, 23. април 2016.

Da li vam je koža problematična zato što koristite neodgovarajuću kremu?

Svi mi ponekad u želji da izgledamo kao na reklami, izaberemo neodgovarajući preparat i onda doživimo neprijatne posledice, a korišćenje (za nas) pogrešne kreme izaziva:



-osip kao pokazatelj alergijskih reakcija,




-iritaciju kože kao reakciju na određeni sastojak (često je to miris),

-neprijatno zatezanje (isušene) kože kao posledicu agresivnih proizvoda koji uklanjaju prirodna zaštitna ulja,



-burnu reakciju na neodgovarajuće proizvode (na primer - masne kreme na masnoj koži donose kontraefekte),






-iritaciju kao posledicu upotrebe retinola ili voćnih kiselina  i



-tamne mrlje na koži kao rezultat upotrebe kreme sa malim SPF.


U takvim slučajevima najbolje je odmah prekinuti sa upotrebom preparata koji iritira kožu i odmah se obratiti dermatologu. Lečenje u kućnoj radinosti zna često da izazove efekte koji su suprotni od očekivanih.
PS. Ni ja nisam pošteđena od loših reakcija na neke preparate. Tako mi se jednom dogodilo da krema poznatog brenda medicinske kozmetike (koji inače koristim) izazove toliko iritacija da mi je trebalo desetak dana da oporavim kožu. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...