петак, 8. април 2016.

Balea buter za telo sa lešnikovim uljem

Iako su počeli topliji dani koji ne zahtevaju bogatu negu kože tela, ja se i dalje zadržavam na upotrebi butera. Naime, moja koža je (pre)suva i smatram da samo jači preparati mogu da joj pomognu.
Jedan od njih je i Balea buter sa lešnikovim uljem (DM, 200 ml, 295 dinara).
Sadržaj butera najbolje govori o njemu jer su tu prisutni šea buter (hidrirajuće i umirujuće svojstvo), glicerin (hidrirajuće delovanje), kakao buter (ishrana i omekšavanje kože), pantenol (za regeneraciju manjih oštećenja kože), lešnikovo ulje (za poboljšavanje elastičnosti kože), bademovo ulje (za osvežavanje umorne kože) i vitamin E (antioksidans).
Tekstura butera je izuzetno gusta (baš kao što treba), a miris predivan (oseća se intenzivna aroma lešnika).
Iako se radi o gustoj teksturi buter se lako razmazuje i brzo upija, ne ostavljajući pri tome masni trag. Posle njega moja koža je meka, dobro hidrirana i (čini mi se) izgleda zategnutije nego obično.
Na kraju šta reći osim da se radi o pravoj poslastici ne samo za kožu već i za sva čula.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...