субота, 30. април 2016.

Balea Lovely buter za stopala

Kako godine prolaze moja koža postaje sve suvlja. To je najviše izraženo na stopalima koja zahtevaju posebnu negu, pa se zbog toga usmeravam na "jače" preparate. 
Trenutno koristim Balea buter za stopala Lovely (DM, 200ml, akcijska cena 300 dinara).
Uz ulje mente (za osvežavanje kože uz antiseptičko dejstvo) i ekstrakt crvene narandže (antioksidant) u buteru se nalaze i šea buter (za sprečavanje isušivanja kože), aloe vera (za uklanjanje mrtvih ćelija epiderma i stvaranje osnove za nastanak novog tkiva), pčelinji vosak (za omekšavanje i bolju elastičnost kože), ulje suncokreta (za bolju hidrataciju), susamovo ulje (protivupalno dejstvo), ricinusovo ulje (za održavanje vlažnosti kože), vitamin E (antioksidant) i glicerin (hidrirajuće delovanje).
Tekstura butera je po meni nedovoljno gusta pa zbog toga on više liči na gušću kremu nego na buter. 
Lovely buter koristim nekoliko dana i ono što prvo moram da spomenem je prisutan osećaj svežine koji ga čini pogodnim za negu stopala u toplim danima. Osim toga, primetila sam da je koža mekša nego inače. Ipak, osećaj isušenosti se još nije izgubio, mada se nadam da će doći i do toga - naime, svi mi želimo neki čudotvoran preparat koji će posle samo jedne upotrebe izlečiti sve probleme, ali...za bilo kakve pozitivne efekte potrebno je mnogo, mnogo vremena. Zbog toga mi preostaje da čekam....i da se uverim u blagotvorne efekte svih sastojaka.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...