среда, 14. октобар 2015.

Velnea krema za tuširanje sa šea buterom i bademovim uljem

     U svojoj liniji preparata za tuširanje Velnea ima zaista kvalitetne primerke. Jedan od njih je i krema za tuširanje sa šea buterom i bademovim uljem (Lilly, 300 ml, 139 dinara).
     Sastojci kao što su šea buter (pun vitamina A, E i F sprečava isušivanje kože i smanjuje upalne procese, crvenilo i iritacije) i bademovo ulje (puno esencijalnih masnih kiselina Omega3, Omega6 i Omega9, kao i vitamina A, B1, B2, B6 i E hrani i štiti kožu) najbolje govore o osobinama kreme, blagotvorne za čišćenje i negu suve kože.
     Tekstura kreme je gusta i prijatno miriše na badem. Što se tiče upotrebe, za tuširanje je potrebna samo mala količina da bi se dobila bogata pena, neophodna za nežno i temeljno čišćenje kože. 
      Tokom letnjih meseci posle tuširanja ovom kremom nije mi bilo potrebno nikakvo drugo sredstvo za dodatnu negu, ali sada - kada su počeli hladniji dani - moram da više vodim računa o mojoj suvoj koži i koristim losione.
     Iako sam zadovoljna ovom Velnea kremom za tuširanje, ja sam napisala post ne samo da bih rekla nešto o njoj, već i da bih iznela jednu dobronamernu zamerku na ambalažu. Naime, krema je toliko gusta da se posle izvesnog vremena (posle otprilike pola potrošene količine) jako teško može istisnuti iz bočice, pa mi se zbog toga dogodilo da moram ostatak da prebacim u kutiju neke ranije potrošene kreme - da je ambalaža drugačija do toga ne bi došlo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...