субота, 24. октобар 2015.

АПИТОКС Тенториум – mast sa pčelinjim otrovom ili...kakve mi sve ideje padaju na pamet

     Godinama imam problem sa sinusima i nekako sam se navikla na to. Ipak, bez obzira na neprijatne simptome koji su normalna propratna pojava ja imam i otoke ispod podočnjaka koji su jako ružni. Zbog toga sam se obradovala kada sam čula da АПИТОКС Тенториум - ruska mast sa pčelinjim otrovom - može da ublaži moje tegobe.
     Već mi je bilo poznato da je apitoksin (pčelinji otrov) u kontrolisanim količinama bezbedan i koristan za zdravlje jer je dobar katalizator hemijskih procesa u organizmu (utiče povoljno na njihovu brzinu). Takođe, znam da on ima prirodno baktericidno i antiupalno dejstvo, potstiče cirkulaciju i mikrocirkulaciju u tkivima i organima, poboljšava stanje kože i ubrzava regeneraciju tkiva.
    Pošto se uz apitoksin u masti nalaze i ulje kamfora koje ima protivupalno dejstvo, ekstrakt rena sa baktericidnim delovanjem, ekstrakt lipe koji omekšava, umiruje i vlaži kožu, kao i pčelinji vosak sa protivupalnom i zaštitnom ulogom, smatrala sam da mi upotreba neće nimalo naškoditi. 
Kada je reč o neprijatnim "kesicama" ispod podočnjaka mogu da kažem da su one posle tri dana (uz utrljavanje masti dva puta dnevno) nestale, ali... meni je tada pala na pamet ideja da eksperimentišem i isprobam delovanje masti na bore.
Naravno, mast utrljavam u bore samo tokom večernje nege, posle MonoDerma ampula sa vitaminom C. Istina je da mi se ne dopada što sat vremena po nanošenju imam blago peckanje na koži, ali.... ako će efekti biti pozitivni, onda ću to zanemariti. Za sada - koža je samo mekša, a kasnije.... videćemo.
Ovaj post sam napisala isključivo kao ilustraciju ideja koje mi ponekad padaju na pamet iako bi one verovatno izazvale komentare drugih, ali.....meni se dopada da pronalazim nove načine za negu. 
     PS. Podrazumeva se da je mast zabranjena za sve one koji imaju alegiju na ubod pčela ili na neki od sastojaka.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...