недеља, 18. октобар 2015.

Novo iz Eucerina! Hyaluron-Filler CC krema SPF 15

     Svima nama koji volimo prirodniji izgled najviše odgovaraju tonirane, BB ili CC kreme. Tonirane kreme su lagane teksture sa slabom moći pokrivanja i namenjene su osobama sa suvom (skoro savršenom) kožom kojoj nedostaje hidratacija, BB kreme imaju nešto veću pokrivnu moć i gušću teksturu, dok CC kreme (Color Control) idu korak dalje - imaju negujuće karakteristike BB krema, ali i jaču pokrivnu moć tako da neke od njih mogu da zamene puder, što ih čini idealnim za osobe koje imaju veće nepravilnosti na koži.
     Nova Eucerin CC krema iz linije Hyaluron-Filler donosi pravu revoluciju u oblast CC krema - osim pokrivne moći koja koriguje nepravilnosti na koži, krema pruža i efikasnu negu protiv bora, što je od velike važnosti za nas koji smo u izvesnim godinama. Karakterišu je: hijaluronska kiselina velike molekulske mase koja deluje na površinskom sloju kože na mestu nastanka finih bora, hijaluronska kiselina male molekulske mase koja prodire dublje u kožu gde nastaju duboke bore i glicin-saponin čija je uloga da stimuliše fibroplaste-ćelije kože odgovorne za dermalnu proizvodnju hijaluronske kiseline.
U kremi se nalaze i mikro-pigmenti koji pomažu da se postigne trenutna korekcija boje i ujednačen i blistav ten, kao i UVA zaštita (SPF 15) koja štiti kožu od štetnog uticaja sunčevih zraka i sprečava znake starenja nastale njihovim delovanjem.
     Tekstura kreme je lagana i nemasna i brzo se upija. 
Kremu sam dobila pre par dana i odmah sam počela da je koristim. 
Postoje različita mišljenja o upotrebi - dok neki smatraju da CC krema treba da se koristi umesto uobičajene nege, za druge je ona samo dodatak hidratantnoj kremi koja se već upotrebljava. Ja inače imam suvu kožu i možda bih trebala da slušam drugu opciju što ću verovatno učiniti kada krenu hladniji dani - trenutno mi odgovara samo korišćenje kreme bez ikakvih drugih dodataka.
Posle nanošenja kreme koža je primetno glatka i tonirana, bez vidljivih većih nepravilnosti. Takođe, fine površinske bore su manje vidne. Ipak, moram da primetim da pokrivna moć nije preterano velika tako da će krema nekima poslužiti i kao dobra podloga za dalje šminkanje (ukoliko je potrebno dodatno pokrivanje).
Moram da spomenem i jednu karakteristiku koja se meni lično dopada. Za razliku od nekih drugih krema (toniranih, BB ili CC) koje sam ranije koristila i koje sam teško skidala zbog velike količine pigmenta, Eucerinova CC krema se lako skida iako ima solidnu pokrivnu moć na mojoj koži.


     Na kraju želim da kažem da se krema proizvodi u dve verzije: svetlijoj i tamnijoj. Takođe, ona ima i praktičnu pumpicu za korišćenje čime se sprečava dodir kreme sa spoljašnjom sredinom i bakterijama u njoj.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...