понедељак, 26. октобар 2015.

Hedera Vita Panthenol serum + vitamin F

     Pre par dana sam od Hedera Vite dobila Panthenol serum namenjen za intenzivnu negu kože, kose i noktiju i naravno...odmah sam ga isprobala.
     Prvo želim da kažem nešto o najvažnijim sastojcima seruma - pantenolu i vitaminu F.
Pantenol sadrži dekspantenol koji se u organizmu transformiše u pantotensku kiselinu (vitamin B5). Aktivan oblik ove kiseline u organizmu je koenzim A koji ima ključnu ulogu u očuvanju funkcije kože, sluzokože, kose i noktiju. Stimulišući deobu ćelija epiderma, on potpomaže prirodne procese regeneracije kože i ubrzava njeno zarastanje. Pantenol štiti kožu, obezbeđuje joj optimalnu vlažnost i obnavlja prirodni pH. Deluje umirujuće i protivupalno. Takođe, ublažava crvenilo i iritaciju kože, naročito posle njenog izlaganja suncu. Namenjen je svim tipovima kože i preporučuje se za negu i zaštitu kože, ispiranje i oblaganje rana, povreda, opekotina i zapaljenja na koži i sluzokoži, nakon solarijuma kada koža zahteva intenzivniju regeneraciju, nakon brijanja ili depilacije, a takođe pomaže u tretmanu oštećene kose, stimuliše njen rast i vraća joj sjaj.
Vitamin F je u stvari smeša esencijalnih nezasićenih masnih kiselina i predstavlja gradivni element epiderma. Veoma je važan za smanjenje upalnih procesa u koži, a ima značajnu ulogu i kada je u pitanju nega suve, osetljive i zrele kože, kao i akni, dermatitisa i psorijaze. Takođe, pomaže u lečenju suvog vlasišta i krhke kose bez sjaja.
Iako je serum namenjen za regeneraciju kože, kose i noktiju ja sam ga upotrebljavala prvo za negu kože (ispod uobičajene dnevne kreme), a zatim i za kosu. 
Moja koža je inače starija i suva tako da mi je serum dobro došao kao pripremni postupak pred nanošenje kreme koja je, bar se meni tako čini, u trenutku bolje delovala na koži (verovatno je to zbog postignute optimalne vlažnosti pod uticajem seruma).
Kada je kosa u pitanju iako znam da se serum obično dobro umasira u vlasište i ostavi da deluje par sati pre pranja šamponom kako bi bolje uticao na sam kvalitet vlasi, ja sam ga samo nanosila na vrhove kose i nisam ga ispirala. Na taj način on mi je zamenio sredstvo za  oblikovanje - kosa mi je izgledala kao da je na nju nanet gel (naravno, nije bila nimalo ulepljena), a frizura koju sam dobila pri tome ostala je dugo nepromenjena.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...