четвртак, 8. октобар 2015.

Dove krema za telo - Purely Pampering Shea Butter &Warm Vanilla

     Niko mi ne veruje kada kažem da do sada nisam kupovala Dove kreme za telo, ali je to istina. To je i razlog što sam pre par dana iskoristila kupon iz Lilly magazina i nabavila kremu sa šea buterom po specijalnoj ceni (300 ml, 287 dinara).
     Krema je lagane teksture i bele boje i ima prijatni miris vanile. Lako se razmazuje i brzo upija.
     Osnovni sastojak je šea buter koji sadrži vitamine C (umiruje grubu i ispucalu kožu), D (potstiče rast ćelija kože), A (kožu čini glatkom), E (antioksidant koji ima ulogu prirodne zaštite od sunčevih zraka) i F (hidrira kožu), kao i masne kiseline (linolnu, linolensku i arahidonsku) važne za zdravlje kože.


     Kada su u pitanju drugi sastojci ne mogu ništa da kažem jer nisu spomenuti na ambalaži. Zbog čega - nije mi poznato.



     Inače, krema mi se dopada jer ne samo da posle nanošenja kožu ostavlja hidriranom i mekom, već ima i zanimljiv miris koji ostaje prisutan par sati.
     Čula sam da mnogi negativno komentarišu prisustvo parabena, kao i pakovanje jer smatraju da će zbog ambalaže bakterije iz spoljašnje sredine lakše doći do kreme, ali meni to ne smeta. Krema hidrira moju suvu kožu, a uz to i prijatno miriše - to mi je dovoljno da se lepo osećam kad god je nanesem. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...