недеља, 5. април 2015.

Parfemi Blue Moon

     Pre mesec dana sam dobila na testiranje tri Blue Moon parfema i već sam stekla određeno mišljenje o njima.
     Parfeme pravi firma Blue Moon plus koja se bavi proizvodnjom parfema, što za sebe, što za partnere (proizvođače parfema) pod njihovim brend imenom.

     Blue Moon nisu taoletne vode, već parfemi (EDP) koji sadrže od 8% do 15% mirisnog ulja i 85% do 90% alkohola. 
     Parfemi su kopije poznatih mirisa (trenutno ih ima 26), a njihova baza se uvozi iz Francuske.
   Blue Moon parfemi su pakovani u simpatične prozirne bočice od 30ml, a moj izbor su bili Mošus (103), D&G Light Blue (112) i Just Cavalli (115).
     Do sada nisam koristila kopije parfema i moram da priznam da sam u početku imala otpor prema njima, ali....tokom proteklih mesec dana sam se uverila da su moje predrasude odraz pogrešnog razmišljanja, posebno kada je u pitanju trajnost Blue Moon parfema. Bila sam iznenađena što je miris prisutan tokom 3 do 4 časa kada su u pitanju parfemi 112 i 115, dok je onaj pod brojem 103 dugotrajniji (oko 5 sati) i naravno, mnogo intenzivniji (preporučujem ga samo za veče).
     PS. Priznajem da sam zaljubljena u CHANEL Chance i da bih volela da ga imam, ali dok se to ne dogodi, zadovoljiću se Blue Moon parfemima. 
    
    

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...