субота, 18. април 2015.

Mesečeva dijeta - Mlad Mesec 18.aprila 2015. u 20h 57min

     Danas, 18.aprila 2015. u 20h 57min počinje Mesečeva mena - Mlad Mesec, a to predstavlja priliku da mnogi od nas izgube po koji kilogram.
    Mesečeva dijeta propisuje gladovanje u toku 24h od početka mene kako bi se sprečilo delovanje enzima koji pogoduju taloženju masti, ali...ja nikada nisam mogla da budem tako stroga prema sebi pa sam znala malo i da zgrešim (istina, samo sa laganim čorbama).
     Pošto je poželjno konzumiranje što veće količine tečnosti (preko 2 litra) bilo bi lepo setiti se zelenog čaja koji ubrzava metabolizam i pogoduje gubljenju suvišnih kilograma.
    PS. Od novembra prošle godine ja sam, bez mnogo odricanja i uz poštovanje Mesečeve dijete, uspela da izgubim par kilograma (sada imam ranije nedostižnih 65kg). Iako se ne radi o nečem spektakularnom, za mene je to uspeh.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...