недеља, 26. април 2015.

Novo! L'Oreal RevitaLift Filler (HA) - testiranje

     Kako godine prolaze tako se i naše lice menja - jagodice postaju manje izražene, obrazi izgledaju uvučeno, konture lice su nedovoljno definisane, a samo lice izgleda umorno i tužno.
     Zbog svega toga sam se obradovala kada sam čula da je L'Oreal osmislio novu liniju RevitaLift Filler (HA) koja sadrži serum i kremu. Ovih dana sam imala priliku da isprobam delovanje kreme (dobila sam dva testera koja su mi trajala nedelju dana).
    Krema u sebi ima veliki procenat hijaluronske kiseline koja hidrira kožu i popunjava bore. U sastavu se između ostalih, nalaze i Fibroxyl - biljni ekstrakt za zatezanje kože i postepeno vraćanje volumena, kao i glicerin i silicijum, važan za postizanje čvršće kože.
    Tekstura kreme je lagana, lako se razmazuje i brzo upija. 
    Pošto sam ja isprobala samo kremu, bez seruma koji upotpunjava njeno delovanje, a uz to nisam imala neki duži period da osetim sve efekte, mogu samo da kažem da mi je koža već posle par sati od nanošenja bila bolje hidrirana (samim tim i bore su bile manje izražene) dok je na kraju probe lice izgledalo osveženo.
    Nažalost, vraćanja volumena nije bilo, što je i očekivano za kratak period upotrebe. Ipak, s obzirom da je krema dermatološki testirana i da pogoduje svim tipovima kože, uključujući i osetljivu, ja sam zadovoljna jer su izostale neprijatne reakcije (crvenilo, zatezanje....).    

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...