уторак, 21. април 2015.

Bioten Skinnergy nourishing cream - testiranje

     Pre neki dan sam dobila tester nove Bioten hranljive dnevne kreme sa SPF 15 i odmah sam isprobala njeno delovanje. 
    U pitanja je krema koja pruža optimalnu hidrataciju i ima značajnu ulogu u podmlađivanju kože, a u sebi sadrži hidratantni kompleks Moisture Plus (kombinacija hidratantnih sastojaka i prirodnih bio-polimera koja deluje kao zaštitni film na površini kože i omogućava da koža bude dovoljno vlažna tokom 24h), vitamin E (antioksidant koji preventivno deluje na foto-starenje kože), kolagen (vraća koži vlažnost i elastičnost) i prirodne ekstrakte gođi bobica, ličija (antioksidant bogat vitaminom C) i guave (antioksidant bogat gvožđem i vitaminom C).
     Gođi bobice su šampion među sastojcima. One imaju 19 vrsta aminokiselina, mikroelemente (gvožđe, kalcijum, selen, magnezijum, kalijum, cink...), vitamine C, E, B1, B2 i B6, beta-karotin, polisaharide, belančevine, fosfor i beta-sitosterol, a svojim delovanjem smanjuju upalne procese, štite kožu od zračenja sunca i usporavaju starenje kože.
     Tekstura je bogata, ali nemasna, lako se razmazuje i brzo upija. Tester ima 2ml pa sam dobila priliku za korišćenje kreme samo dva dana, što je nedovoljno za neki ozbiljniji sud. Ipak, mogu da kažem da mojoj suvoj koži krema odgovara. Pri tome, hidratacija je primetna, kao i mekoća i prirodni sjaj kože. Ako se uz to doda i činjenica da je prisutan SPF 15 (možda nedovoljan za leto, ali sasvim dobar za prolećno sunce) ova Bioten Skinnergy krema može slobodno da se uvrsti u dnevnu negu. 
    PS. Iako je moja koža osetljiva, nisam imala nikakve neprijatnosti posle nanošenja kreme. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...