понедељак, 13. април 2015.

Novo! Afrodita Why Mask Extreme Hydration

      Afroditinu masku za intenzivnu hidrataciju (6ml+6ml, Roda, 155 dinara) kupila sam jer me je zainteresovala zbog sastojaka od kojih izdvajam: mineralnu vodu iz Rogaške Slatine (magnezijum, natrijum, kalcijum), hamamelis (smiruje kožu nakon upala i utiče na njenu bolju prokrvljenost), Aloe barbadensis (hidrira kožu i zateže je), Beta-Glucan (anti-age učinak), Citric Acid (vlaži kožu i glača je), vitamin E (reguliše sintezu i razgradnju kolagena i elastina) i kakao buter (štiti i omekšava kožu).
        Maska služi za intenzivnu hidrataciju kože, kako u površinskom, tako i u dubljem sloju i deluje negujuće i omekšavajuće.
       Pakovanje (6ml+6ml) je dovoljno za dve upotrebe. Maska se koristi tako što se u debljem sloju nanese na očišćenu i toniziranu kožu i ostavi na njoj 15 minuta, da bi se potom ostatak umasirao u kožu.
       Ja sam ovu masku guste teksture i prijatnog mirisa uključila u večernju negu i nakon nje nisam koristila nikakve kreme. Ipak, i pored toga koža mi je posle buđenja izgledala sveže i odmorno i naravno...zategnuto, a da li je to bilo zbog činjenice da je postignuta maksimalna hidratacija - dovoljna da lice tako izgleda ili je u pitanju nešto drugo, saznaću posle izvesnog perioda (optimalno je da se maska koristi dva puta sedmično tokom mesec dana). 
       PS. Afrodita u liniji Why mask ima i Masku za lifting+piling (aloe vera+krastavac) koja uklanja odumrle ćelije epiderma i Masku za regeneraciju (Beta-karoten, vitamini A i E i ceramidi) koja hrani kožu i štiti je od preranog starenja. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...