среда, 8. април 2015.

Balea Pures Volumen šampon

     Balea šampon (250 ml) za volumen kose je jedan od poklona koje sam dobila za rođendan. U pitanju je proizvod bez silikona, sa anti-statičkim efektom koji sprečava naelektrisanje kose i sa blagim surfaktantima koji su nežni prema koži glave. 
     Šampon jača kosu, doprinosi njenoj vitalnosti i ima očigledni Push-up efekat koji je posebno izražen kada se u negu uključi i balzam iz iste linije. 
     Iako su svi sastojci vredni pažnje, ja bih posebno naglasila:
     -Pantenol (hrani teme i pospešuje rast vlasi), 
     -hidrolizirani keratin (čuva vlažnost kose i ima antistatičko dejstvo), 
     -proteine pšenice (čine kosu sjajnom i lakom za održavanje), 
     -Citric Acid (reguliše količinu vlažnosti u kosi), 
     -Glicerin (hidrira kosu), 
     -vitamin E (antioksidant), 
     -kolagen (oblaže kosu zaštitnim slojem i "popravlja" vlasi dajući kosi punoću i vitalnost) i 
     -proteine soje (daju sjaj).
     Šampon je lagane, prozirne teksture. Prilikom pranja, bogata pena dobro čisti kosu koja potom prosto "škripi pod prstima". Ipak, za mene je najvažnija činjenica da posle pranja kose ovim Balea šamponom nemam nikakve neprijatne efekte (iritacije kože glave). Uz to, kosa je glatka i sjajna i lako se oblikuje. Što se tiče Push-up efekta mogu da kažem da nije prenaglašen - kosa izgleda punije i prirodno je izdignuta, a to je dovoljno, bar meni.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...