субота, 11. април 2015.

Balea Pures Volumen balzam

     Pre neki dan sam napisala post o Balea Volumen šamponu, a danas je na red došao balzam iz iste linije. Kao i šampon, balzam se preporučuje za tanku i slabu kosu kojoj je potreban Push-up efekat.
     Sastojci balzama se malo razlikuju od onih koji su u šamponu - iako su prisutni: Pantenol (pospešuje rast vlasi), hidrolizirani keratin (čuva vlažnost kose i povećava obim vlasi, a ima i antistatičko dejstvo), Citric Acid (reguliše količinu vlažnosti u kosi) i kolagen (oblaže kosu zaštitnim slojem i daje vlasima punoću i vitalnost), novost je mlečna kiselina koja vlaži kožu glave, pri tome stimulišući obnovu ćelija, a takođe i revitalizuje oštećenu kosu.
     Balzam je guste teksture i dovoljna je mala količina da bi pokazao efekte svog delovanja. Iako u uputstvu stoji da nije potrebno mnogo vremena za njegovo dejstvo, ja sam ga držala desetak minuta i....posle toga mi je kosa zaista bila meka i hidrirana i izgledala je punije. 
     PS. Moram da spomenem i to da  nije bilo naelektrisanosti kose, pa je napravljena frizura uspela da se pokaže u pravom svetlu. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...