четвртак, 30. април 2015.

Mixa Oil-Based Rich Cream - testiranje

      Mixa je francuski brend prisutan još od 1924.godine i namenjen je osetljivoj koži. Svi njegovi proizvodi predstavljaju mešavinu ulja i lipida (Cold krema) koja pomaže koži da se umiri.  
     Moram priznati da do sada nisam imala priliku da isprobam ništa od Mixe tako da mi je ovaj tester došao kao poručen. U pitanju je uzorak kreme koja je obogaćena glicerinom i uljem jagorčevine. Glicerin je, kao što je poznato, sastojak koji štiti kožu i dubinski je hidrira, dok je ulje jagorčevine bogato GLA kiselinom, važnom za održavanje normalnih funkcija kože - ono omekšava, hidrira i vraća elastičnost suvoj i oštećenoj koži.
    Pošto je uzorak stvarno minimalan bio je dovoljan samo za jedno nanošenje pa zato iznosim utiske o toj prvoj (i jedinoj) upotrebi. Tekstura kreme je lagana. I pored toga što je obogaćena uljem jagorčevine nemasna je, lako se razmazuje i brzo upija. Na licu pruža prijatan osećaj, ali....ja sam u izvesnim godinama tako da mi sama hidratacija i dobra ishrana kože nisu dovoljni - volim da krema ima i sastojke za učvršćivanje kože, kao i one koji umanjuju bore. Zbog svega toga sigurno neću kupiti kremu za negu lica, ali ću razmisliti o njoj kao varijanti namenjenoj koži vrata.
     P.S. Krema je hipoalergena i u sastavu nema parabena i boja tako da se može preporučiti osetljivoj koži.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...