субота, 25. април 2015.

Marrakesh Miracle Masque - dubinska nega svih tipova kose

     Godine bojenja učinile su da i pored redovne nege ne mogu da se pohvalim  kvalitetom kose. Uz to, prešla sam u plavuše što zahteva posebne tretmane ukoliko želim da moja kosa izgleda zdravo. 
   Pre par dana sam dobila Marrakesh Miracle masku (30ml535 dinara) od koje, moram priznati, nisam očekivala ništa novo. Ipak....ova maska koju proizvodi američka firma Earthly Body, poznata po tome što u svojim proizvodima ne upotrebljava sulfate, parabene, boje, ftalate i THC, predstavlja pravu blagodet za kosu.         Maska je spoj arganovog (bogatog masnim kiselinama i vitaminom E) i ulja od semena konoplje (punog GLA masne kiseline, kao i Omega 3 i Omega 6 masnih kiselina, vitamina E, vitamina B kompleksa, kalcijuma, gvožđa, fosfora, magnezijuma, cinka, bakra, mangana i hlorofila) i namenjena je za dubinsku negu svih tipova kose.
     Iako se čini da je pakovanje od 30ml malo, meni je bilo dovoljno za dve upotrebe (imam kraću kosu). Maska se nakon pranja kose nanese na vlažnu kosu i ravnomerno umasira od korena do vrhova. Delovanje treba da traje desetak minuta (ja sam produžila na petnaest), a maska se potom ispere. 
     Tekstura maske je gusta i prijatnog mirisa.
     Rezultati su me oduševili - moja kosa je postala svilenkasta, zdrava i sjajna. Uz to, vreme koje je potrebno za feniranje je skraćeno, dok se kosa lakše oblikovala. Posebno je zanimljiva činjenica da boja kose nije izgledala isprano, kao posle nekih drugih preparata. 
    Da bi se rezultati delovanja maske održali potrebno je koristiti je jednom nedeljno, što ću sigurno i učiniti.
    PS. Maska, kao i drugi Marrakesh proizvodi mogu se naručiti preko www.marrakesh.rs. 
     

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...