субота, 26. март 2016.

RogeR&Gallet Conditioner Shampoo

RogeR&Gallet je pre svega poznat po proizvodima za negu tela. Zbog toga sam se iznenadila kada sam od sestre dobila šampon/balzam (50ml) ovog brenda i...rešila sam da ga odmah isprobam.
U sadržaju šampona glavna mesta zauzimaju ricinusovo ulje (za negu kose i njenu zaštitu od isušivanja) i vitamin E (za oporavak oštećene kose). 
Ipak, bez obzira na sastojke miris je ono što mi se najviše dopada - prepun je osvežavajućih citrusa koji prosto pozitivno deluju na raspoloženje.
Tekstura šampona je lagana i prozirna, ali i pored toga on prilikom korišćenja daje bogatu penu. Upotrebljavam ga uobičajeno - kosu šamponiram dva puta, a drugi put penu ostavljam na kosi par minuta. Nakon pranja kosa je meka i lako se rasčešljava, a njen sjaj je jači nego posle nekih drugih šampona.
Ipak, moram da iznesem i neke manje zamerke - po mom mišljenju šampon/balzam ima prevashodno omekšavajuću ulogu, kao i blago negujuće delovanje tako da je najpogodniji za sve one koji nemaju oštećenu kosu. Za one druge, među kojima sam i ja, potrebno je i malo dodatne nege (balzama koji se nanosi na krajeve kose kako bi je još nahranio).
PS. Moram da dodam da je miris toliko intenzivan da posle pranja ostaje prisutan na kosi nekoliko sati.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...