четвртак, 17. март 2016.

Alverde noćna krema sa cvetom pasiflore

Alverde je brend prirodne kozmetike koja koristi sirovine iz kontrolisanog biološkog uzgoja i koja u svom asortimanu ima bezbroj proizvoda za razne namene. Već sam probala neke od njih, a trenutno koristim noćnu kremu za zrelu kožu sa cvetom pasiflore.
Krema je lagane teksture koja se brzo upija. Njen sadržaj čine: bademovo ulje (ishrana kože), šea buter (zaštita od isušivanja kože), ulje passiflora incarnata (omekšavajuće dejstvo), glicerin (hidratacija), vitamin E (antioksidant), jojobino ulje (protivupalno dejstvo), proteini svile (hidratacija), proteini iz cveta hibiskusa (učvršćivanje kože), ekstrakt glycine soje (hidrirajuće dejstvo) i suncokretovo ulje (za bolju elastičnost kože).
Kremu koristim samo desetak dana ali smatram da mogu da iskažem svoj sud o njoj. 
Moja koža je suva i starija tako da je ova krema bogatog sastava zaista odgovarajuća za nju. 
Pošto se trenutni efekti vide samo po mekšoj i bolje hidriranoj koži moram da priznam da sam očekivala mnogo više (proizvođač obećava intenzivnu regeneraciju, umanjenje dubine bora, kao i optimalnu hidrataciju), ali...za priču o pravom dejstvu treba sačekati bar mesec dana i onda ću utvrditi da li će krema postati deo moje svakodnevne rutine ili....samo eksperiment.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...