понедељак, 14. март 2016.

Da li ispiranje kose hladnom vodom zaista doprinosi njenom sjaju?

Mnogo puta sam čula da ispiranje kose hladnom vodom može da učini čuda i vrati joj prirodni sjaj i zdraviji izgled. Nažalost, taj udar hladne vode kod mene je donosio samo prehladu.
Istina je da toplija voda tokom šamponiranja čini da se prljavština i masnoća bolje uklone. Završetak pranja takvom vodom bi verovatno učinio da kosa postane porozna, ali koliko sam uspela da utvrdim i ledena voda ne donosi ništa dobro iako (navodno) zatvara kutikulu vlasi i doprinosi lakšem reflektovanju svetlosti i većem sjaju.
Zbog svega toga sam počela da pranje kose završavam mlakom vodom i iako time ne postižem spektakularni sjaj, moja suva (i prilično oštećena kosa) ne izgleda loše. 
U svakom slučaju, bez odgovarajuće nege hladna voda teško da može samostalno učiniti da kosa bude sjajnija.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...