петак, 18. март 2016.

Balea kremasto-uljana maska sa uljem iz koštica grožđa

Poznato je da ulje iz koštica grožđa predstavlja prirodni koktel antioksidanata, a njegovo delovanje je posebno vidno u nezi kože - ono je revitalizuje i blago zateže.
To je najveći razlog što sam kupila Balea masku sa ovim uljem (2x 8ml). 
Uz ulje iz koštica grožđa u maski se nalaze i glicerin (hidratacija), šea buter (ishrana kože), makadamija ulje (regenerišuće dejstvo), arganovo ulje (hidratacija kože), pantenol (ublažavanje iritacija) i vitamin E (antioksidant).
Maska je namenjena za sve tipove kože, ali pošto je prilično masna (čak i za moju suvu kožu) trebalo bi razmisliti pre njene upotrebe.
Ja sam masku koristila tokom večernje nege. Nanela sam je na očišćeno lice, držala na njemu oko 15 minuta i potom višak maske koji se nije upio u kožu, uklonila kozmetičkom maramicom. Nakon maske nisam upotrebila nikakvu noćnu kremu, a ujutru je moja koža bila hidrirana, izgledala je zdravo i imala prirodni sjaj. 
Naravno, da bi se osetili optimalni efekti maske (intenzivna hidratacija i oporavak kože) ona se mora upotrebljavati jednom do dva puta sedmično.
PS. Istina je da pojedinačna doza maske sadrži 8ml što se preporučuje za jednu upotrebu, ali meni je i pored toga što sam nanela deblji sloj na lice, opet ostalo dovoljno za naredno korišćenje (ostatak maske čuvam u frižideru).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...