недеља, 6. март 2016.

InSight InColor 7.34 (bakarno zlatna) boja za kosu

Bakarna boja kose je već drugu godinu u trendu i ja sam odlučila da je isprobam i napravim promenu u izgledu. Moj izbor je bio italijanski brend InSight jer njegove boje sadrže minimalnu količinu amonijaka. Uz to, boja je obogaćena fitokeratinom (regenerativno dejstvo), arganovim uljem (revitalizacija)  i uljem semenki grožđa (hidratacija).
Nažalost, rezultat bojenja nije očekivani. Istina je da mi je kosa ostala zdrava i sjajna i da se lako rasčešljava i oblikuje, ali boja je umesto bakarne - kestenjasta. 
Ipak, moram da priznam i sopstvene greške. Naime, prilikom bojenja sam koristila Londessin Oxycream 6% a umesto preporučenih 30 - 35 minuta boju sam ostavila na kosi malo duže (krivac je Brendon Sanderson i njegova knjiga Reči blistavosti koja je toliko zanimljiva da sam čitajući je - zaboravila na vreme). Sve to je sigurno uticalo da boja ne bude ona željena, ali... svaka promena izgleda je zanimljiva i dobrodošla.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...