среда, 9. март 2016.

Aura Explicit regenerator za kosu sa ekstraktom Aloe / testiranje

Do sada sam čula bezbroj komentara na račun Aura Explicit boja za kosu ali ih još nisam koristila. Zato mi je bilo zanimljivo da kupim mali regenerator (10ml) iz iste linije i proverim kvalitet proizvoda.
U pitanju je preparat namenjen bojenoj i oštećenoj kosi sa ekstraktom Aloe (za vlažnost kose i bolji volumen), uljem badema (za sjaj kose) i pantenolom (za regeneraciju i optimalnu vlažnost kose).
Proizvođač tvrdi da regenerator obnavlja strukturu kose, štiti je od hemijskih oštećenja i daje joj neophodnu vlažnost, pa je posle njegove upotrebe kosa jača, ima sjaj, svilenkast izgled i volumen.
Moja kosa je prilično oštećena i suva i treba joj zaista intenzivan tretman pa izgleda da je Explicit regenerator nedovoljan za nju.
I pored lagane teksture prijatnog (skoro) neutralnog mirisa koji mi se dopada, lakog nanošenja, kao i produženog delovanja na mojoj kosi (15 minuta) rezultati nisu bili očekivani. Istina je da mi je posle sušenja kosa bila sjajna i izgledala zdravo, ali....postala je previše nemirna (tj.naelektrisana) pa sam odmah morala da je vežem u rep.
Pošto se radi o samo jednoj upotrebi regeneratora ne mogu da kažem ništa o njegovom delovanju posle dužeg korišćenja. Ipak, za mene mnogo znači činjenica da nisam imala nikakve neprijatne reakcije (iritacije kože glave).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...